Διάρκεια: 17:00 έως 18:30


Eισηγητής: κ. Δαμήλος Αναστάσιος, Automotive Expert RELY ON
 


Σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η εξυπηρέτηση του πελάτη και η παραμονή του στο πελατολόγιο σας είναι σημαντική και αδιαμφισβήτητη.
  • Τι κάνετε όμως με ένα πελάτη που πήγαν στραβά τα πράγματα;
  • Πως τον διαχειρίζεστε;
  • Θα θέλατε να τον ξαναδείτε ευχαριστημένο στο μαγαζί σας;
  • Τι πρέπει να κάνετε γι αυτό;

 


Κόστος Συμμετοχής: 45
ευρώ

Ειδική Τιμή 35 ευρώ
για συνδρομητές της Εφημερίδας "Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου"

Για Πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής

επικοινωνήστε με το
Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου

στα τηλέφωνα
210 6754419, 210 2825611
ή στο email: dtp@ideea.gr

ή συμπληρώστε την Φόρμα Συμμετοχής

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:


- Κατηγορίες Πελατών

- Αποφυγή δημιουργίας προβλημάτων

- Ψυχολογία δυσαρεστημένου πελάτη

- Αντιμετώπιση ενός δυσαρεστημένου πελάτη

- Ανάκτηση ελέγχου, αποκατάσταση προβλήματος - σχέσης πελάτη συνεργείου.

   
   

Τα σεμινάρια υλοποιούνται από εισηγητές, άριστα καταρτισμένους και πιστοποιημένους σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο ως προς την θεματολογία του προγράμματος.